Elcalil
Estee Lauder Companies Israel
החברה שלנו היא המובילה העולמית בתכשירי יופי יוקרתיים המשמחים צרכניות עם מוצרים וחוויות המחוללים שינויים מעמיקים ומעניקים להן השראה לבטא את יופיין האינדיבידואלי. אסתי לאודר היא החברה היחידה המתמקדת אך ורק באיפור, טיפוח עור, בישום וטיפוח שיער יוקרתיים עם קו מגוון של יותר מ-25 מותגים הנמכרים בכ-150 מדינות ואזורים. הארגון שלנו מתאפיין בלהט ליצירתיות וחדשנות – שאיפה מתמדת לדחוק גבולות ולהמציא את הבלתי-צפוי. בכך, אנחנו ממשיכים את עבודתה ותעוזתה של מייסדת החברה, גב’ אסתי לאודר.
למשרותקצת עלינו
חברת אלקליל היא קבוצת החברות של אסתי לאודר ישראל, והיא נציגות של התאגיד אסתי לאודר קומפניס שמרכזו בניו יורק.החברה משווקת בארץ את מותגי האיפור, הטיפוח והבישום המובילים בעולם וביניהם: אסתי לאודר, קליניק, מאק, טום פורד, בובי בראון, ג'ו מלון, סמשבוקס ועוד ועוד. מותגי הקבוצה נמכרים בלמעלה מ- 40 חנויות מותגים עצמאיות, וגם בנקודות מכירה ברשתות הפארם, במשביר לצרכן וברשת אפריל. בנוסף, מפעילה הקבוצה 4 אתרי אונליין למותגים אסתי לאודר, קליניק, מאק ובובי בראון ובקרוב תפעיל אתרי אונליין למותגים נוספים. החברה מונה כ- 550 עובדים בפריסה ארצית. כ- 100 עובדים ממטה החברה ברמת החייל בתל אביב ואילו שאר העובדים פזורים בחנויות ונקודות מכירה ברחבי הארץ ומשמשים יועצי ויועצות יופי, מאפרים ומאפרות וסטייליסטים של בישום.
מובילים חדשנות
החברה שלנו מתאפיינת בלהט, יצירתיות וחדשנות. אנו תמיד בשאיפה למצוינות, למתיחת גבולות ולמינוף חוזקות. תקופת הקורונה היא הדוגמה הטובה ביותר לחשיבה מחוץ לקופסה ולהתגייסות של העובדים להמשיך את הביזנס ולהצליח להביא את הטוב ביותר שלנו לכל אחת מהלקוחות, גם כשהחנויות סגורות ואי אפשר להתאים גוון או ניחוח בחנויות. כל העובדים התגייסו לטובת אתרי האונליין. הרחבנו את שירות הלקוחות. פתחנו אפשרות להתייעץ בצ’אט לייב עם יועצות היופי ואפשרנו ללקוחה להתאים גוון של שפתון או מייק אפ בצורה וירטואלית ודיגיטלית. והתוצאות הוכיחו שזה עבד! הגדלנו את המכירות והוכחנו שאין דבר העומד בפני הרצון.
דוגמה נוספת לחדשנות היא מיזם מהפכני שהובלנו בעולם התוכן הדיגיטלי: הקמנו בתל אביב, סמוך למשרדי המטה של החברה, מרכז הדרכה ראשון מסוגו בעולם למשפיעני רשת בתחום הביוטי והלייפסטייל. המרכז הוקם בהשראתה של מאי גורפינקל-עמישי ז”ל, שנפטרה בגיל 15, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מטרתו של המרכז להעניק ליוצרי תוכן כלים מקצועיים וחדשניים להצלחה בעולם הדיגיטלי והוא מהווה האב לקידום חדשנות ויזמות ובית חם ליוצרי תוכן בעולמות התוכן של הקבוצה. בנוסף, העובדים בקבוצת החברות אסתי לאודר יכולים ללמוד ולהתפתח בעולם הדיגיטל ולהפוך בעצמם למשפיעני רשת.
המשפיענים שבדרך שמגיעים למרכז, נהנים בתיאום מראש, משימוש חופשי בחדרי עבודה, מתחמי הדרכה מאובזרים, עמדות צילום ועריכה מתקדמות, מגוון רחב של קורסים והדרכות מאנשי מקצוע מובילים בתחום הדיגיטל והכל ללא תשלום וללא מטרת רווח.
החברה שלנו מתאפיינת בלהט, יצירתיות וחדשנות. אנו תמיד בשאיפה למצוינות, למתיחת גבולות ולמינוף חוזקות. תקופת הקורונה היא הדוגמה הטובה ביותר לחשיבה מחוץ לקופסה ולהתגייסות של העובדים להמשיך את הביזנס ולהצליח להביא את הטוב ביותר שלנו לכל אחת מהלקוחות, גם כשהחנויות סגורות ואי אפשר להתאים גוון או ניחוח בחנויות. כל העובדים התגייסו לטובת אתרי האונליין. הרחבנו את שירות הלקוחות. פתחנו אפשרות להתייעץ בצ’אט לייב עם יועצות היופי ואפשרנו ללקוחה להתאים גוון של שפתון או מייק אפ בצורה וירטואלית ודיגיטלית. והתוצאות הוכיחו שזה עבד! הגדלנו את המכירות והוכחנו שאין דבר העומד בפני הרצון.
קראו עודדוגמה נוספת לחדשנות היא מיזם מהפכני שהובלנו בעולם התוכן הדיגיטלי: הקמנו בתל אביב, סמוך למשרדי המטה של החברה, מרכז הדרכה ראשון מסוגו בעולם למשפיעני רשת בתחום הביוטי והלייפסטייל. המרכז הוקם בהשראתה של מאי גורפינקל-עמישי ז”ל, שנפטרה בגיל 15, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מטרתו של המרכז להעניק ליוצרי תוכן כלים מקצועיים וחדשניים להצלחה בעולם הדיגיטלי והוא מהווה האב לקידום חדשנות ויזמות ובית חם ליוצרי תוכן בעולמות התוכן של הקבוצה. בנוסף, העובדים בקבוצת החברות אסתי לאודר יכולים ללמוד ולהתפתח בעולם הדיגיטל ולהפוך בעצמם למשפיעני רשת.
המשפיענים שבדרך שמגיעים למרכז, נהנים בתיאום מראש, משימוש חופשי בחדרי עבודה, מתחמי הדרכה מאובזרים, עמדות צילום ועריכה מתקדמות, מגוון רחב של קורסים והדרכות מאנשי מקצוע מובילים בתחום הדיגיטל והכל ללא תשלום וללא מטרת רווח.