נעים מאוד,

קבוצת החברותֿ
אסתי לאודר ישראל

homepage herohomepage mobile hero

Elcalil

Estee Lauder Companies Israel

החברה שלנו היא המובילה העולמית בתכשירי יופי יוקרתיים המשמחים צרכניות עם מוצרים וחוויות המחוללים שינויים מעמיקים ומעניקים להן השראה לבטא את יופיין האינדיבידואלי. אסתי לאודר היא החברה היחידה המתמקדת אך ורק באיפור, טיפוח עור, בישום וטיפוח שיער יוקרתיים עם קו מגוון של יותר מ-25 מותגים הנמכרים בכ-150 מדינות ואזורים. הארגון שלנו מתאפיין בלהט ליצירתיות וחדשנות – שאיפה מתמדת לדחוק גבולות ולהמציא את הבלתי-צפוי. בכך, אנחנו ממשיכים את עבודתה ותעוזתה של מייסדת החברה, גב’ אסתי לאודר.
למשרות

קצת עלינו

חברת אלקליל היא קבוצת החברות של אסתי לאודר ישראל, והיא נציגות של התאגיד אסתי לאודר קומפניס שמרכזו בניו יורק.החברה משווקת בארץ את מותגי האיפור, הטיפוח והבישום המובילים בעולם וביניהם: אסתי לאודר, קליניק, מאק, טום פורד, בובי בראון, ג'ו מלון, סמשבוקס ועוד ועוד. מותגי הקבוצה נמכרים בלמעלה מ- 40 חנויות מותגים עצמאיות, וגם בנקודות מכירה ברשתות הפארם, במשביר לצרכן וברשת אפריל. בנוסף, מפעילה הקבוצה 4 אתרי אונליין למותגים אסתי לאודר, קליניק, מאק ובובי בראון ובקרוב תפעיל אתרי אונליין למותגים נוספים. החברה מונה כ- 550 עובדים בפריסה ארצית. כ- 100 עובדים ממטה החברה ברמת החייל בתל אביב ואילו שאר העובדים פזורים בחנויות ונקודות מכירה ברחבי הארץ ומשמשים יועצי ויועצות יופי, מאפרים ומאפרות וסטייליסטים של בישום.

מובילים חדשנות

החברה שלנו מתאפיינת בלהט, יצירתיות וחדשנות. אנו תמיד בשאיפה למצוינות, למתיחת גבולות ולמינוף חוזקות. תקופת הקורונה היא הדוגמה הטובה ביותר לחשיבה מחוץ לקופסה ולהתגייסות של העובדים להמשיך את הביזנס ולהצליח להביא את הטוב ביותר שלנו לכל אחת מהלקוחות, גם כשהחנויות סגורות ואי אפשר להתאים גוון או ניחוח בחנויות. כל העובדים התגייסו לטובת אתרי האונליין. הרחבנו את שירות הלקוחות. פתחנו אפשרות להתייעץ בצ’אט לייב עם יועצות היופי ואפשרנו ללקוחה להתאים גוון של שפתון או מייק אפ בצורה וירטואלית ודיגיטלית. והתוצאות הוכיחו שזה עבד! הגדלנו את המכירות והוכחנו שאין דבר העומד בפני הרצון.
דוגמה נוספת לחדשנות היא מיזם מהפכני שהובלנו בעולם התוכן הדיגיטלי: הקמנו בתל אביב, סמוך למשרדי המטה של החברה, מרכז הדרכה ראשון מסוגו בעולם למשפיעני רשת בתחום הביוטי והלייפסטייל. המרכז הוקם בהשראתה של מאי גורפינקל-עמישי ז”ל, שנפטרה בגיל 15,  לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מטרתו של המרכז להעניק ליוצרי תוכן כלים מקצועיים וחדשניים להצלחה בעולם הדיגיטלי והוא מהווה האב לקידום חדשנות ויזמות ובית חם ליוצרי תוכן בעולמות התוכן של הקבוצה. בנוסף, העובדים בקבוצת החברות אסתי לאודר יכולים ללמוד ולהתפתח בעולם הדיגיטל ולהפוך בעצמם למשפיעני רשת.

המשפיענים שבדרך שמגיעים למרכז, נהנים בתיאום מראש, משימוש חופשי בחדרי עבודה, מתחמי הדרכה מאובזרים, עמדות צילום ועריכה מתקדמות, מגוון רחב של קורסים והדרכות מאנשי מקצוע מובילים בתחום הדיגיטל והכל ללא תשלום וללא מטרת רווח.
החברה שלנו מתאפיינת בלהט, יצירתיות וחדשנות. אנו תמיד בשאיפה למצוינות, למתיחת גבולות ולמינוף חוזקות. תקופת הקורונה היא הדוגמה הטובה ביותר לחשיבה מחוץ לקופסה ולהתגייסות של העובדים להמשיך את הביזנס ולהצליח להביא את הטוב ביותר שלנו לכל אחת מהלקוחות, גם כשהחנויות סגורות ואי אפשר להתאים גוון או ניחוח בחנויות. כל העובדים התגייסו לטובת אתרי האונליין. הרחבנו את שירות הלקוחות. פתחנו אפשרות להתייעץ בצ’אט לייב עם יועצות היופי ואפשרנו ללקוחה להתאים גוון של שפתון או מייק אפ בצורה וירטואלית ודיגיטלית. והתוצאות הוכיחו שזה עבד! הגדלנו את המכירות והוכחנו שאין דבר העומד בפני הרצון.
קראו עוד
העובד נמצא במרכז הביזנס שלנו ואנו דואגים להכשרה ולפיתוח של כל עובד  באמצעות תוכניות הדרכה שנתית הכוללת , קורסים להעשרה, הדרכות פיתוח והכשרות עובדים ומנהלים במגוון תחומים רלוונטיים וחדשניים כגון : פורום מנהלות שיווק, קורס שיווק דיגיטלי , קורס מנהלי אתרים, עתודה ניהולית, תכנית מצוינות ועוד....

פיתוח עובדים

workers image
happy workers

רווחה ואושר ארגוני

הגדרנו את חוויית העובדים, מחוברות ארגונית ואושר ארגוני כאבני יסוד בארגון.
אנו מוציאים לפועל תוכנית רווחה שנתית הכוללת פעילויות רווחה חוצות ארגון ותקשורת פנים ארגונית מקרבת.
וכמובן נותנים באהבה מתנות חג, שוברי ביימי לציון ימי הולדת, מארזים, מתנות עידוד לבידוד, מתנות לרגל עלייה לכיתה א’, גיוס לצבא, בת / בר מצווה, מציינים וותק בחברה ועוד….
הטמענו שני ערכים חשובים בארגון: קיימות / נתינה והתנדבות, הכוללים מטבחון ירוק פעילויות למען הסביבה, חשבונית ירוקה, מחזור מוצרים ומארזים במותגים השונים שלנו ועוד. חברת אלקליל תורמת לקהילה ומובילה שני קמפיינים גדולים בכל שנה .
לכל ההתנדבויות שלנו

ערכים:
התנדבות וקיימות

volunteers
diversity

גיוון והכלה

אנו מאמינים כי כולנו שווים ללא הבדל גזע מין ודת. גם עובדינו וגם לקוחותינו ואנו לא מפלים אף אחד על שום בסיס. אנו מציינים בכל שנה את שבוע הגיוון וההכלה בארגון והשנה ישראל לקחה חלק בתכנית הגלובאלית של החברה והציגה קורס מנהיגות נשית אשר התקיים בחברה לכלל העובדים בהנחייתה של גליה תורן חן.
inclusion diversity and equity logo
מאז תקופת הקורונה אנו עובדים במודל היברידי גמיש וידידותי אשר עוזר לנו לשמור על איזון בין החיים האישיים לקריירה.

מודל היברידי

hibrid model
breast cancer campaign

קמפיין חודש המודעות לסרטן השד

קמפיין חודש המודעות לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר הושק כבר לפני 30 שנה  ע"י הגברת אוולין ה. לאודר המנוחה, שהייתה נשואה לבנה של הגב' אסתי לאודר.אוולין היתה שותפה ליצירת הסרט הוורוד, הכל כך מזוהה עם חודש המודעות עד היום ואף הקימה את הקרן לחקר סרטן השד® (BCRF).כיום פועל הקמפיין ביותר מ-70 מדינות בעולם ובאמצעותו גויסו עד כה למעלה מ- 108 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים ברחבי העולם ובכלל זה בישראל.בישראל, פועלת קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, לקידום המודעות לסרטן השד. במסגרת הפרויקט המשותף  מפעילה הקבוצה  במהלך השנה סדנאות איפור לחולות סרטן ולאימהות של ילדים חולים בסרטן. בנוסף, כחלק מהקמפיין המשותף, הוארו בשנים האחרונות בוורוד, מידי חודש אוקטובר, אתרים מרכזיים בישראל, ביניהם: יפו העתיקה, גשר המיתרים בירושלים, מגדלי עזריאלי בתל אביב, מגדל דוד בירושלים, מוזיאון תל אביב,אוניברסיטת חיפה ועוד.  כמו כן מידי שנה נמכרים בישראל מוצרי איפור וטיפוח ייעודיים לחודש זה במהדורות מוגבלות ו- 30% מהסכום שנאסף ממכירתם עובר לאגודה למלחמה בסרטן לחקר הסרטן.
קמפיין "ויוה גלאם" של מותג הקוסמטיקה MAC יציין השנה 28 שנים לעלייתו. הקמפיין עלה לראשונה בשנת 1994 , בשיאה של מגפת האיידס, במטרה לסייע לאנשים שנפגעו מהמגיפה העולמית. המותג הקים אז את הקרן האייקונית MAC VIVA GLAM שכל הכנסותיה קודש לסיוע לנפגעי נגיף ה- AIDS/HIV ובני משפחותיהם. עד היום גייסה הקרן  יותר מ-500 מיליון דולר בכל העולם והסכום ממשיך לגדול ! מידי שנה מושקת קולקצייה ייעודית של שפתונים וכל סנט ממחיר המכירה של השפתונים M∙A∙C VIVA GLAM  נתרם לקרן M∙A∙C VIVA GLAM, התומכת בעתיד בטוח ובשוויון זכויות לכל. גם בישראל נתרמות 100% מההכנסות מסדרת ויוה גלאם לקרן האיידס. בשנתיים האחרונות תומכת הקרן גם בארגונים המסייעים לקידום האשה והנערה וקידום זכויות הקהילה הלהט"בית.

ויוה גלאם

viva glam Mac
gorgeouse rollup

עיסויים במשרד

לכבוד יום הכיף בעבודה הבינלאומי עובדי המשרד קיבלו עיסוי קצר במשרדים.
שנה תשיעית ברציפות ברשימת 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן !

אנחנו ברשימה!

gorgeouse rollup
gorgeouse rollup

חוק שכר שווה לעובדת ולעובד

אנו גאים לספר שב 18 קבוצות לא נמצאו כלל פערי שכר המפלים נשים
ב -7 קבוצות נמצאו פערים לטובת הנשים , וב-7 קבוצות נמצאו פערי שכר שאינם קשורים במגדר אלא בגורמים אחרים דוגמת ותק בחברה או/ו
בענף אליו התפקיד משויך.

להיות חלק ממשהו מרגש

בחברת אסתי לאודר אתם יכולים למלא תפקיד בהצלחתנו העולמית. אנחנו המובילים במוצרי ביוטי יוקרתיים עם שורה גדלה והולכת  של מותגים נחשקים. אנו יוצרים ומשווקים מוצרים באיכות הגבוהה ביותר המשמחים צרכניות ברחבי העולם. התרבות שלנו רוחשת כבוד למגוון הדעות של אנשינו ומעודדת יצירתיות, חדשנות ויושרה בכל מעשינו.

לאיזה תחום כישורייך מתאימים במיוחד?

למשרות

השקעות חברתיות בינלאומיות

Bobbi brown fund

לחולל השפעה חיובית

כחברה עולמית, יש לנו הרבה הזדמנויות למעורבות משמעותית במטרות המחוללות השפעה חברתית וחשובות לעובדינו, לקוחותינו ושותפינו. במקומות שבהם אנו פועלים, קונים חומרי גלם או מוכרים את מוצרינו. אנו מקצים משאבים לפתרון סוגיות בתחומים הבאים: בריאות, השכלה וסביבה. אנו תורמים כסף, מוצרים, משלימים תרומות של אחרים או תורמים מוצרים שווי ערך בכל חלקי החברה, מכל מותגינו וגם באמצעות קרן הצדקה של חברת אסתי לאודר (ELCCF).

קרן הצדקה של
חברת אסתי לאודר (ELCCF)

כקרן הפועלת למימוש ערכי החברה והמטרות החשובות לעובדינו, ELCCF פועלת לשיפור רווחתן של מגוון קהילות בעולם, עם דגש על נשים ונערות. אנו מתמקדים במאמצים בשלושה תחומים: בריאות, השכלה והסביבה. מדי שנה אנו מעניקים מענקים לארגונים בארה"ב ובעולם שפעילותם תואמת את התחומים האלה.

elccf

המותגים שלנו

מזמינים אתכם להיות חלק מחברה מובילה בתחום היופי

היוקרתי עם פורטפוליו הולך וגדל של מותגים נחשקים

אני מחפש/ת משרה